środa, 15 lipca 2015

Łyżeczkowe cyferki

Kolejna pomoc z serii - co mamy w domu to wykorzystajmy ;)

Do wykonania tej pomocy potrzebne są nam plastikowe łyżki - białe i przeźroczyste. W ilości sztuk - dużo. Ja miałam tylko po 12 szt, ale już mam w planach kolejną pomoc z użyciem łyżek, więc zaraz dokupię.



Na białych łyżkach rysujemy w górnej części łyżki kropki - w jakimś sensownym ułożeniu, na przeźroczystych - piszemy cyfry w dolnej części.

Kładziemy przed dzieckiem białe łyżki i prosimy o poszukanie tej, gdzie jest jedna kropka. I tak po kolei do 10.
Następnie zadaniem dziecka jest dopasowanie przeźroczystych łyżek z cyfrą do emblematu.





Banalnie proste, a znów coś innego.

W planach mam też wykonanie takiego alfabetu - dopasowywanie pisanych wielkich i małych liter.

Kontrolnie została mi jedna łyżka, z której wykonałam Łyżkę Kontrolkę-Pochwałkę ;)



pomysł zaczerpnięty z : mrs lirettes learning detectives





A.K-K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz