wtorek, 28 lipca 2015

Mata emocyjna - twister emocyjny



Kto z Was ma ogród zapewne wie, co to za twór agrowłóknina. ;)

To materiał, na którym świetnie pisze się pastelami, farbami, nakleja materiały, a ja jestem od niego uzależniona.

A tak poważnie, bela tego materiału wystarcza na wieki, a ja na nim z zapałem tworzę dekoracje i pomoce edukacyjne.

Tu wykonałam matę emocyjną - nazwałam ją twisterem emocyjnym.


Zabawa polega na rzucaniu kostką, na której też są miny z maty i przechodzeniu na pola, które się wyrzuciło.
Mata jest świetna do zabaw w grupie, ale też można grać w nią z jednym dzieckiem i jego 4 kończynami.


Emocje jakie narysowałam: radość, smutek, wstyd, złość, znudzenie, strach.



Ważne, żeby z dzieciakami rozmawiać o emocjach, o tym, co one powodują, jak je można okazywać etc.
Gdy dziecko stanie na obrazku może opowiedzieć o tym, kiedy czuło się w dany sposób, czy lubi te emocję, czy często ją czuje...

Polecam bo zabawa wyborna.

A.K-K

1 komentarz:

  1. niezwykle pomysłowe wykorzystanie agrowłókniny :D Gra również niebanalna i interesująca

    OdpowiedzUsuń