piątek, 24 lipca 2015

Twister paluszkowy

Zakupiony za grosze w hurtowni "wszystko po 5 zł".


Zasady jak w dużym twisterze - kręcimy kołem/wskazówką, na który palec wypadnie, ten zmienia miejsce położenia - kolorowe pole.




Ja dokleiłam do naszego wydania obrazki z małą dłonią i zaznaczonymi palcami, żeby i młodsze, nieczytające dzieci mogły skorzystać z zabawki samodzielnie. Bo to zabawa, w którą można się bawić całkowicie samemu.
Świetna pomoc do terapii ręki, ćwiczy koordynację wzrokowo - ruchową, wodzenie za przedmiotami, motorykę małą.
Ja mam kupioną, ale można wydrukować i zalaminować albo po prostu wykonać swoją personalną wersję, gdzie np. zamiast kolorowych kropek będą owoce, zabawki, zwierzaki....
Moją wersję można ściągnąć stąd: twister

A.K-K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz