Jak Wam minął ten czas?
Pora wracać do nauki.
Na początek rozgrzewka :) Woreczki możecie zastąpić maskotką, torebką z ryżem, skarpetką wypełnioną np. ryżem :)
woreczki
Zaczynamy lekcje:
Zadanie 1.
Otwórz podręcznik na stronie 51 i zapoznaj się z tekstem "Szafka skarbów".
Szafka skarbów
Odpowiedz ustnie na pytania:
- Co znaczy słowo "flejtuch"?
- Znajdź fragment mówiący o tym, co Dawid znalazł w swojej szafce szkolnej....
- Czy rzeczy znalezione w szafce powinny tam być? Dlaczego?
- Czy pomysł Dawida o zbudowaniu "stwora" ze znalezionych śmieci był ciekawy?
Zadanie do wykonania: Udaj się do swojego pokoju lub swojego miejsca w domu, znajdź swoją szafkę, pudełko, które wymaga posprzątania, posegregowania i po zakończeniu lekcji posprzątaj w tym miejscu!!!
Pamiętaj, żeby zajrzeć do plecaka - czy nie ma tam starych kanapek i śmieci do wyrzucenia?
Zadanie 2.
Obejrzyj uważnie film, zapamiętaj z niego jak najwięcej.
film o przecinku cz. 1
film o przecinku cz.2
Wyliczenia rzeczowników:
Wyliczenia czasowników:
Kiedy jeszcze stawiamy przecinek?
Niektóre przykłady:
Otwórz podręcznik na stronie 45:
kiedy stawiamy przecinek
Wykonaj jeszcze raz ustnie ćwiczenie 2 ze strony 45.
Przepisz notatkę do zeszytu:
Zadania do wykonania pisemnie:
Ćwiczenie 1
Przepisz poprawnie podane zdania do zeszytu. Oddziel wyrazy i wstaw znaki interpunkcyjne. Pamiętaj o wielkiej literze na początku zdań!
kotymająbursztynowezielonelubniebieskieoczy
lisyżywiąsiędrobnymigryzoniamiptakamiżabamiowadamipadlinąorazowocamileśnymi
wydrymajągęstąlśniącąprzylegającądociałasierść
Ćwiczenie 2
Przepisz podane zdania do zeszytu, uzupełniając je w odpowiednich miejscach przecinkami - zastąp słowa "przecinkiem".
- Na stole i na krzesłach i na półkach i na podłodze rozciągała się pajęczyna.
- Będę pisała wiersze albo pamiętniki albo opowiadania.
- Nie posprzątałeś ani ołówka ani zeszytu ani nawet brudnopisu.
- W kolejce czekały całe stosy papierów oraz dokumentów oraz zdjęć do posegregowania.
Ćwiczenie 3
Wydrukuj przesłaną kartę pracy ze słowami, przed którymi stawiamy ",". Wykonaj ją i powieś w domu na swojej tablicy w ramach nauki i utrwalenia.
Jeśli nie masz drukarki, zrób plakat, przepisując te słowa, przed którymi stawiamy "," z karty pracy i również powieś w widocznym miejscu.
Ćwiczenie 4
Wykonaj zadanie 1 ze strony 62 w ćwiczeniach.
Zadanie dla chętnych:
Dodatkowa karta pracy - "wstaw przecinek" - na mailu u rodziców :)
Matematyka:
Rozwiążmy zadania wspólnie, następnie wykonaj je samodzielnie w ćwiczeniach raz jeszcze.
Wykonaj zadania ze stron 18-19-20-21 z ćwiczeń samodzielnie.
Muzyka:
Poznaj dźwięki niskie i wysokie :)
Wykonuj zadania zgodnie z tym, co mówi nauczyciel na filmie :)
Chętnie obejrzę filmy z Waszej lekcji muzyki :)
Czytanie:
Minimum 20 min - ale wolałabym jak najdłużej....
Jutro będziemy omawiać zdalnie "Kubusia Puchatka". Przypomnij sobie lekturę!
Czekam na Wasze zadania na mailu lub messengerze :)
A.K-K
1. ciecz newtonowska
2. plastelinowy labirynt
3. życzenia
4. opis postaci od 2.5 minuty
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz