czwartek, 26 marca 2020

Hej! Hej! :)



Kochani. Już długo się nie widzieliśmy i przyznam szczerze, że bardzo za Wami tęsknię. Z bacznością obserwuję każdego dnia Wasz trud i wysiłek w przygotowaniu zadań i prac plastycznych. Wiem, że nie jest łatwo, ale jestem pod wrażeniem. Pięknie pracujecie! 

Pani Wiosna, którą zaproponowałam Wam do wykonania we wtorek przerosła moje oczekiwania. 😊 Nadal będę Was inspirować plastycznie i muzycznie. Chętnie też podzielę się innymi pomysłami.

Pamiętajcie, że zawsze Wam pomogę, nic się w tej kwestii nie zmieniło, no może poza tym, że nie możemy się na razie spotkać osobiście.  Jestem obecna na grupie Fb Waszych Rodziców, można też do mnie wysłać wiadomość. Gdyby ktoś chciał porozmawiać, to też coś wymyślimy. :)

Mam jednak nadzieję, że ta sytuacja niedługo się skończy i znów będziecie mogli się spotkać z koleżankami i kolegami, a ja usłyszeć Wasz radosny śmiech. 

Ściskam Wam gorąco i cieplutko pozdrawiam, życząc duuuużo zdrowia.
Pani Ewelina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz