poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Biedronowa oferta szkolna 1

Oj, portfel dziś zabolał w Biedronie...

Ale warto było - super pomoce do wielu pomysłów edukacyjnych w przystępnych cenach.

Akacja dotyczy głównie artykułów papierniczych, ale przy okazji można zakupić książki i naklejki.
Ja papierniczych mam pod dostatkiem to poszalałam inaczej...

Oto moje zakupy:



Flamastry zapachowe - świetne dla wrażliwców zapachowych, są też słynne "grubasy zapachowe"

Książeczki suchościeralne.... ich wnętrze niżej....








Do każdej książeczki dodany pisak suchościeralny.
Były chyba 4 rodzaje tego typu.



Natomiast te książeczki są wielofunkcyjne: oprócz suchościeralnych stron zawierają naklejki i super karty edukacyjne, tematyczne do każdego rodzaju książeczki.




Tu przykładowe wnętrza - wydaje mi się, że dla starszych dzieci.




A tu zdjęcia kart i ich możliwości:







I ostatnia zdobycz - tablica motywacyjna.




Są różne wzory - również bajkowe, ja wybrałam neutralne.

Tu naklejki:






Wszystkie produkty w magicznej cenie 9,99 zł.


A.K-K

2 komentarze:

  1. Ja kupiłam Córci kilka rzeczy do szkoły no i właśnie zapachowe kredki i kredy :-)

    OdpowiedzUsuń