Jutro Dzień wiedzy o Zespole Downa - zachęcam do akcji skarpetkowej, założenia dwóch skarpetek w różnych wzorach.
Już mam pierwsze przykłady :)
Na naszej grupie wysłałam już filmiki z ćwiczeniami wf ;)
Czekam również na zdjęcia założonych hodowli warzyw - w miarę możliwości. Tu też już pierwsze prace:
Wysyłam również nagrane filmiki z dzisiejszą lekcją lekcja przypominająca rzeczownik, poznane działania matematyczne.
Kolejna lekcja to wstęp do działania dzielenia, proszę o udostępnienie dzieciom małych przedmiotów typu, guziki, fasola, makaron do ćwiczeń praktycznych. Czwarty filmik to przykłady zadań.
W załączniku materiały, z których korzystałam.
Zadanie do wykonania:
1. Filmik 1: Obejrzyj filmik o rzeczowniku. Wykonaj plakat Plakat o Panu Rzeczowniku z informacjami, które już o nim wiesz. Czekam na zdjęcia z niecierpliwością.
film o rzeczowniku :)
film o rzeczowniku :)
Tu już pierwsze przykłady z naszej klasy:
2 Filmik 2: Przypomnienie poznanych działań dodawania, odejmowania i mnożenia z nazwami składników działań. Wykonaj notatkę przypominającą w zeszycie. Przykład w załączniku. (Są małe przejęzyczenia - przepraszam ;)
Film o poznanych działaniach dodawania, odejmowania i mnożenia
Film o poznanych działaniach dodawania, odejmowania i mnożenia
3. Filmik 3:
Przykładowe zadania z dzielenia, omówienie. Zapraszam do samodzielnego układania zadań na dzielenie przedmiotów z przedmiotami u Was w domu. Mogą to być nawet kawałki papieru.
film z przykładowymi zadaniami
film z przykładowymi zadaniami
I wykonanie:
4. Filmik 4: Obejrzyj film.
Przeczytaj tekst ze strony 24-25 z podręcznika.
Odpowiedz na pytania ustnie i znajdź miejsce w tekście, które o tym mówią.
Kto jest bohaterem opowiadania?
Kim chce on zostać?
Do czego Wiktor chciał wykorzystać krynolinę?
Wypisz z tekstu wszystkie nazwy ubrań - to są rzeczowniki. Dopisz 10 swoich innych nazw ubrań. Możesz wykonać rysunek.
Prezentacja "Strój i jego zastosowanie"
Wypisz jak najwięcej przymiotników opisujących ubranie. Przymiotnik odpowiada na pytanie jakie?
Ubranie może być:
- wygodne
-...........
Zapisz w 2-3 zdaniach:
Najbardziej lubię być ubrany w............., ponieważ...............................
Możesz wykonać obrazek.
5. Filmik 5: Obejrzyj filmik.
Przypomnij sobie związki frazeologiczne.
Matematyka:
1. Ćwicz tabliczkę mnożenia w poznanym zakresie. Ucz się mnożenia przez 4 i 5.
Polecam!!!!Koniecznie!!!
!!!!!!Mnożenie na palcach: https://www.youtube.com/watch?v=v8IxLAz2JUs
Eksperyment w załączniku: dla chętnych:
Na weekend:
Gry planszowe dla chętnych:
Czytanie:
Minimum 20 min - ale wolałabym jak najdłużej....
Plus słuchowisko: Pamiętnik Czarnego Noska
Wszystkie zadania są dobrowolne, nie mam jak sprawdzić, czy zostały wykonane, nie będę "karać" za ich niezrobienie. Liczę jednak na wsparcie i chęci z Państwa strony.
A.K-K
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz