Wysyłam również nagrane filmiki o końcówce "-ówka" i dzisiejszą lekcję.
W załączniku materiały, z których korzystałam.
Zadanie do wykonania:
Podręcznik str.21
1. Filmik 1: Narysuj podobną do tej z podręcznika historyjkę obrazkową, opowiadającą o rozwoju ciepła w życiu człowieka. (wskazówka: ognisko, piec kaflowy, grzejnik, kaloryfer, ogrzewanie podłogowe?). Rysunek wykonaj w zeszycie.
2. Filmik 2: Wypisz w zeszycie jeszcze 3 pary urządzeń kiedyś i dziś - dwie nazwy. Możesz wykonać rysunki.
Kalambury: Zabawa w pokazywanie urządzeń elektrycznych - zabawa z rodzicami.
zad 1.
Do podanych rzeczowników dopisz liczbę mnogą. Ćwiczenie wykonaj w zeszycie.
Jaskinia-jaskinie
żarówka -........
ognisko
świeca
pochodnia
lampa
zad 2.
Użyj słów z zadania pierwszego i uzupełnij tekst. Zapisz go w zeszycie.
Przed tysiącami lat ludzie mieszkali w............ Żeby je ogrzać i rozświetlić, rozpalali....
W dawnych zamkach komnaty oświetlano.....Zanim wynaleziono........, do oświetlenia domów używano........i......... naftowych.
Dodatkowo:
Historia żarówki:
Przedmioty kiedyś i dziś:
Matematyka:
1. Ćwicz tabliczkę mnożenia w poznanym zakresie. Ucz się mnożenia przez 4 i 5.
2. Karta pracy w załącznikach - jeśli nie ma możliwości wydruku - proszę przepisać przykłady z zadania do zeszytu.
Polecam!!!!Koniecznie!!!
!!!!!!Mnożenie na palcach: https://www.youtube.com/watch?v=v8IxLAz2JUs
Eksperymenty:
Czytanie:
Minimum 20 min - ale wolałabym jak najdłużej....
Wszystkie zadania są dobrowolne, nie mam jak sprawdzić, czy zostały wykonane, nie będę "karać" za ich niezrobienie. Liczę jednak na wsparcie i chęci z Państwa strony.
Jeśli ktoś chce się pochwalić wykonaniem zadań, czekam na mailu lub messenger :)
A.K-K
Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.
OdpowiedzUsuń